Powered By Blogger

vineri, 21 martie 2014

EVANGHELIA ZILEI - VINERI 21 Martie 2014 Evanghelia dupa Ioan 15 (17-27)



17: Aceasta va poruncesc: sa va iubiti unii pe altii!

18: De va uraste pe voi lumea, sa stiti ca pe Mine mai inainte de voi M'a urat.

19: Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este-al ei; dar pentru ca nu sunteti din lume, ci Eu v'am ales pe voi din lume, de aceea va uraste lumea.

20: Aduceti-va aminte de cuvantul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decat stapanul ei. Daca M'au prigonit pe Mine, si pe voi va vor prigoni; daca au pazit cuvantul Meu, si pe al vostru il vor pazi.

21: Dar pe toate acestea vi le vor face din pricina numelui Meu, pentru ca ei nu-L cunosc pe Cel ce M'a trimis.

22: De n'as fi venit si nu le-as fi grait, pacat n'ar avea; dar acum ei nu au cuvant de dezvinovatire pentru pacatul lor.

23: Cel ce Ma uraste pe Mine Il uraste pe Tatal Meu.

24: De n'as fi facut intre ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a facut, pacat n'ar avea; dar acum au si vazut si M'au urat - si pe Mine, si pe Tatal Meu,

25: dar aceasta, pentru a se plini cuvantul scris in legea lor: M'au urat pe nedrept.

26: Iar cand va veni Mangaietorul, pe Care Eu vi-L voi trimite de la Tatal, Duhul Adevarului, Cel ce din Tatal purcede , Acela va marturisi despre Mine.

27: Dar si voi marturisiti, pentru ca de la'nceput sunteti cu Mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu